יום שישי, 29 במרץ 2013

נמצא עבורך את המחירים הטובים ביותר למלונות ב-צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

צ'רלסטון

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 58 מלונות בצ'רלסטון עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 3

Charleston Place Hotel

205 Meeting Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המיקום המרכזי של Charleston Place Hotel יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של צ'רלסטון כמו למשל בית היווארד-וושינגטון וקתדרלת סנט ג'ון הבפטיסט אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון מציע ספא יום וחדרים אלגנטיים עם מיני בר, מוצרי טיפוח מפנקים ושרותים משייש.

תוכלו ליהנות מרחצה בבריכה מחוממת או למצוא מרגוע לגוף ולנפש בג'קוזי המפנק. בנוסף, יש במלון מעלית, קונסיירז' וסאונה. אינטרנט אל חוטיבחינם מוצע לכלל האורחים.

בCharleston Place Hotel תמצאו 441 חדרים נוחים וגדולים. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. כל חדר כולל כבלים / לוויין וטלוויזיה.

עם הנופים הפנורמיים של החצר והמזרקה , המסעדה של המלון מתמחה במאכלים מהמטבח האמריקאי ומקומי. בבר תימצאו קוקטיילים ומגוון רחב של משקאות. בCharleston Place Hotel תיהנו מבופה לארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם לנוחותכם בסמוך לאתרי התיירות המפורסמים של צ'רלסטון, עם מוזיאון הקונפדרציה במרחק של מספר צעדים ובמרחק 5 דקות הליכה מוזיאון האמנות גיבס. הצוות ישמח לעזור בתכנון מסלול לטיול ולסייע בהשכרת רכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2068 ביקורות אורחים
מצאנו 128 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 25 ביקורות על חדר הכושר, 16 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
103 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 99 אמרו שהן היו די טובות
57 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 52 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 183 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 11 אמרו להמנע מכך
מתוך 22 ביקורות, 20 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע

Holiday Inn Charleston Riverview

301 Savannah Highway, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

חופשה בHoliday Inn Charleston Riverview מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים גדולים המשקיפים לנוף הפנורמי של הנהר, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר צ'רלסטון.

הוא מציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מערכת צ'ק אין אקספרס, קבלה הפועלת 24 שעות וצעדים ספורים אל חוף הים. מלבד בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית, המלון מציע גם מועדון כושר. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים שירותי כביסה, אחסון מזוודות וניקוי יבש.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Holiday Inn Charleston Riverview מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מקרר, מכונת קפה ופינת קפה ותה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. מוזיאון הילדים של תחתית המדינה, מוזיאון צ'רלסטון והמצודה נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, כסאות ילדים, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 698 ביקורות אורחים
מתוך 149 ביקורות על מסעדת המלון, 129 המליצו לאכול בה
12 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 12 אהבו אותו
31 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 27 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 74 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 123 ביקורות על נקיון החדרים, 111 אמרו שהם היו מצוחצחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לעיר מהמלון, 5 אמרו שהוא היה יוצא מהכלל

La Quinta Inn Charleston Riverview

11 Ashley Pointe Drive, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

La Quinta Inn Charleston Riverview מציע קונסיירז', מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה. בLa Quinta Inn Charleston Riverview ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בצ'רלסטון ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים המודרניים של La Quinta Inn Charleston Riverview מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף מדהים של הנמל, הגשר והרחוב. בחדר האמבטיה ישנם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקלחת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון בכל יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה צ'רלסטון הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספומט, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 968 ביקורות אורחים
33 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 31 אהבו אותו
מצאנו 172 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
133 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 112 חשבו שהמחיר היה הוגן
163 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 139 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
26 מהאורחים התייחסו בביקורתם למיטות המלון, 17 אמרו שהן היו מאד נקיות
מצאנו 243 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Creekside Lands Inn

2545 Savannah Hwy, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

Creekside Lands Inn מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומכבסה. במלון תמצאו חנייה מאובטחת, שטח פיקניק וברביקיו וחדר טלוויזיה. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Creekside Lands Inn מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מגהץ, מקרר וטלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומגבות.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בצ'רלסטון. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות בסמוך.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את מוזיאון הילדים של תחתית המדינה והמצודה. Ashley Plaza Mall, מרכז הכנסים צ'רלסטון וCitadel Mall נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, פעילויות ימיות, דיג, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 238 ביקורות אורחים
מצאנו 8 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו נקיות, אך 8 אמרו שהמיטות לא היו נקיות
67 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 53 אמרו שהם היו מאוד נקיים
18 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 16 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 1 לא חשבו ככה
31 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 27 חשבו שהמחיר היה הוגן
58 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 54 מצאו אותו מסייע ומנומס

Charleston Marriott

170 Lockwood Boulevard, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון נמצא במרחק מספר דקות הליכה אל פארק בריטלבנק ומציע טראסה על הגג המשקיפה על הנופים הפנורמיים של הנהר. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר צ'רלסטון.

Charleston Marriott מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, קונסיירז' ובריכה. חדר הכושר מצוייד בשקילה חינם ומכשירי כושר לפעילות אירובית. בנוסף ישנם ניקוי יבש, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ושירותי כביסה.

בחדרים הגדולים ומודרנים של Charleston Marriott תמצאו כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מציע בין השאר פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בכל בוקר מוגש בCharleston Marriott בופה ארוחת בוקר עשיר וניתן גם להזמין את הארוחה לחדר. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל המצודה ופחות מעשר דקות נסיעה אל מוזיאון הילדים של תחתית המדינה, ספריית מחוז צ'רלסטון ומוזיאון צ'רלסטון. המרחק של נמל התעופה של צ'רלסטון מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 598 ביקורות אורחים
מתוך 22 ביקורות על חדר הכושר, 19 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
33 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 16 אמרו שהוא היה חינם, אך 17 ציינו שהם היו צריכים לשלם
44 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 42 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 55 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 20 ביקורות על המרפסת, 18 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
27 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 20 ציינו כמה היא הייתה נוחה

Hampton Inn & Suites Charleston West Ashley

678 Citadel Haven Drive, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון המרווח והנעים מדורג 3 כוכבים ונמצא בצ'רלסטון. המלון מציע בריכה וחדרים עם חדר אמבטיה צמוד, טלויזיה עם לווין ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hampton Inn & Suites Charleston / West Ashley מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מעלית וניקוי יבש. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. בנוסף, יש בHampton Inn & Suites Charleston / West Ashley מועדון כושר, מכבסה ושירותי כביסה.

בHampton Inn & Suites Charleston / West Ashley תמצאו 121 חדרים גדולים ונוחים. כל חדר מצוייד בכספת, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, מכונת קפה וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. בסמוך למלון יש מגוון רחב של מקומות בילוי.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את היכל דרייטון צ'רלסטון, צ'רלסטאון לאנדינג ומטעי וגני מגנוליה. המרחק של נמל התעופה של צ'רלסטון מן המלון הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, אח, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 292 ביקורות אורחים
מתוך 29 ביקורות על הבריכה, 28 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
62 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 56 אמרו שהם היו מאוד נקיים
62 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 58 אמרו שהיא הייתה טעימה
40 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 38 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 93 ביקורות על הצוות, 90 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
29 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 26 אמרו שהמיטות היו נוחות

Francis Marion Hotel

387 King Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון יושב במרחק של 20 דקות הליכה בלבד למרכז העיר צ'רלסטון ורק חמש דקות הליכה אל מוזיאון הילדים של תחתית המדינה וCollege of Charleston School of Business and Economics. המלון מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם אינטרנט אל- חוטי חינם.

Francis Marion Hotel מציע מרכז עסקים, מעלית וניקוי יבש. במלון יש מועדון כושר, שירותי כביסה ובית קפה. בנוסף יש עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

כל החדרים האלגנטיים של Francis Marion Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים מפואר, ממוזגים ומצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בFrancis Marion Hotel יש מסעדה ובר נוח. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור למלון. ומידי בוקר תוכלו ליהנות מבופה מפואר ועשיר.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של צ'רלסטון, כמו למשל ספריית מחוז צ'רלסטון, Cathedral of St. Luke and St. Paul ומוזיאון צ'רלסטון. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בצ'רלסטון ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, ספא ומכון בריאות, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2229 ביקורות אורחים
255 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 242 אמרו שהם היו קטנים
9 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לעיר מהמלון, 9 אמרו שהוא היה יוצא מהכלל
מצאנו 89 ביקורות שאמרו שאפשרויות הקניות בסביבה היו טובות, ורק 6 אמרו שהאפשרויות היו מצומצמות
מתוך 279 ביקורות על המיטות, 254 אמרו שהן היו נוחות
345 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 140 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 205 לא הסכימו עם זה
200 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 187 ימליצו עליה

Sleep Inn Charleston

Sleep Inn Charleston מציע בריכה, מרכז עסקים ומעלית. במלון תמצאו מכבסה, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם. בתוך שטח המלון יש גם עמדת עיתונים.

בSleep Inn Charleston תמצאו 74 חדרים גדולים ונוחים. הם כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בצ'רלסטון. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בקרבת תקום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל General William B. Westmoreland Bridge ופחות מעשר דקות נסיעה אל צ'רלסטאון לאנדינג, Citadel Mall וAshley Plaza Mall. המרחק מנמל התעופה של צ'רלסטון הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, עמדת עיתונים, שירות השכמה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 338 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שבהן נאמר שהמקלחת הייתה מלוכלכת, ואילו 11 ביקורות אמרו שהיא הייתה נקייה
מתוך 118 ביקורות על נקיון החדרים, 105 אמרו שהם היו מצוחצחים
23 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 21 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
58 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 46 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 69 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 13 ביקורות על תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 11 אמרו שהוא היה מהיר

Vendue Inn

19 Vendue Range, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון יושב במיקום מרכזי, עם פארק ווטרפרונט במרכז הליכה קצר ומוזיאון הקונפדרציה, מוזיאון האמנות גיבס ובית היווארד-וושינגטון במרחק של עשר דקות הליכה. המלון המודרני נמצא רק מספר דקות הליכה אל Old Slave Mart.

הוא מציע מערכת צ'ק אין אקספרס, קונסיירז', שירותי חניה ורק מספר צעדים אל קו המים. בין השאר תמצאו במלון מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות וכספומט בתוך שטח המלון.

בחדרים המודרנים ואלגנטיים של Vendue Inn תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים גדולים ומכילים מקרר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף הם ממוזגים. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

מסעדת המלון מגישה מאכלים מהמטבח הגורמה ואמריקאי ומידי בוקר היא מציעה ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט). בסוף היום תוכלו להנות מכוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Vendue Inn מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות, אח, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1380 ביקורות אורחים
155 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 139 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
21 אורחים ציינו את יכולת דיבור השפה של הצוות בביקורתם, 20 אמרו שהיא הייתה בסדר
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שלמלון הייתה אווירה רומנטית, ורק 1 אמרו להיפך
מתוך 51 ביקורות על המיטות, 32 אמרו שהן היו מרווחות
358 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 336 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
149 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 119 אמרו שהוא היה מדהים

Charleston - Days Inn Historic District

155 Meeting Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

Charleston - Days Inn Historic District ממוקם בלב צ'רלסטון, ליד מוזיאון האמנות גיבס ומוזיאון הקונפדרציה. המלון המפואר נמצא במרחק 5 דקות הליכה אל U.S. Post Office and Courthouse, Charleston County Courthouse וחל קדוש בית אלוהים.

Charleston - Days Inn Historic District מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה, כבלים / לוויין וחיבור אל-חוטי בחינם. במלון יש הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים ובריכה. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מגרש משחקים, שירותי כביסה וניקוי יבש.

בחדרים הנוחים וגדולים של Charleston - Days Inn Historic District תיהנו ממקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. בין השאר, תמצאו בחדרים שיחות מקומיות בחינם, מיקרוגל ומגהץ. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Charleston - Days Inn Historic District תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי בוקר. ליד המלון תמצאו מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות.

הCharleston - Days Inn Historic District ממוקם בסמוך לOld Slave Mart. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספומט, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1273 ביקורות אורחים
35 האורחים הזכירו את המקלחת בחוות הדעת שלהם, 19 ציינו שהיא לא נקייה או קטנה מדי ו-16 לא הסכימו
מצאנו 38 ביקורות שאמרו שהחניה הייתה נוחה, ורק 11 אמרו שהיא לא הייתה
מתוך 174 ביקורות על נקיון החדרים, 138 אמרו שהם היו מצוחצחים
566 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 537 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
131 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 111 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 18 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות

Church Street Inn Charleston

177 Church Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

הפונדק הנעים מדורג 3 כוכבים וממוקם בלב צ'רלסטון, רק הליכה קצרה אל Old Slave Mart ומוזיאון האמנות גיבס. הפונדק נמצא במרחק צעדים ספורים אל מוזיאון הקונפדרציה.

Church Street Inn Charleston מציע ניקוי יבש, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בפונדק יש בית קפה, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

ממוקם על קו המים, הפונדק מציע חדרים עם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מאובזרים מטבח המצויד במקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, נגן די וי די ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

באספרסו בר של הפונדק תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. ליד הפונדק תמצאו מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. בנוסף פועלת בפונדק מסעדה.

הפונדק נמצא כ-10 דקות הליכה אל פארק ווטרפרונט ובית היווארד-וושינגטון, בעוד ספריית מחוז צ'רלסטון במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. אורחי ההפונדק נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 398 ביקורות אורחים
מתוך 20 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 19 אמרו שהן היו מאוד טובות
149 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 140 מצאו אותו מסייע ומנומס
224 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 213 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
מתוך 12 ביקורות 8 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
38 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 37 ימליצו לאכול בה

Comfort Inn Charleston

144 Bee Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון הנעים מדורג 3 כוכבים ונמצא בצ'רלסטון. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר צ'רלסטון.

Comfort Inn Charleston מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מעלית ומרכז עסקים. בComfort Inn Charleston ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בתוך שטח המלון יש גם בנק.

בComfort Inn Charleston תמצאו 129 חדרים נוחים וגדולים. הם מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

בComfort Inn Charleston יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל פארק בריטלבנק, בעוד Cathedral of St. Luke and St. Paul וComing Street Cemetery במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ונסיעה קצרה ברכב תביא אתכם להמצודה, מוזיאון הילדים של תחתית המדינה ופארק מולטריי בצ'רלסטון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, מכונת קרח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, מגרש גולף (באזור)

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 461 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו נקיות, אך 16 אמרו שהמיטות לא היו נקיות
103 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 77 אמרו שהם היו מאוד נקיים
24 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 19 מתוכם אמרו שהיא הייתה לא נוחה
מצאנו 79 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
49 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 39 חשבו שהמחיר היה הוגן
132 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 108 מצאו אותו מסייע ומנומס

Holiday Inn Charleston - Mills House

115 Meeting Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון יושב במיקום מרכזי, עם U.S. Post Office and Courthouse וCharleston County Courthouse במרכז הליכה קצר ובית היווארד-וושינגטון במרחק של עשר דקות הליכה. Holiday Inn Charleston - Mills House נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל קתדרלת סנט ג'ון הבפטיסט ומוזיאון הקונפדרציה.

Holiday Inn Charleston - Mills House מציע מעלית, מרכז עסקים ובריכה. בנוסף, תמצאו במלון שירותי בייביסיטר, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. המלון כולל עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות.

בHoliday Inn Charleston - Mills House תמצאו 214 חדרים מודרנים וגדולים. הם כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ ופינת קפה ותה.

בבר של Holiday Inn Charleston - Mills House תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר עשירה המוגשת מידי יום. בסמוך למלון תמצאו מגוון רחב של מקומות בילוי.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מכונת קרח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1631 ביקורות אורחים
מתוך 70 ביקורות על הבר, 68 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
106 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 98 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
59 מהאורחים ציינו בביקורתם את חדר האמבטיה, 55 אמרו שהוא היה קטן מדי לטעמם
מצאנו 162 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 14 אמרו להמנע מכך
מתוך 49 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 49 אמרו שהן היו מאוד טובות
28 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 24 ציינו שהוא היה חינם

Hampton Inn Charleston - Historic District

345 MEETING STREET, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המלון ממוקם בסמוך למרכז העיר צ'רלסטון ורק הליכה קצרה אל מוזיאון הילדים של תחתית המדינה.

במלון תמצאו מרכז עסקים, בריכה ומעלית. בנוסף תמצאו שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה וניקוי יבש. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Hampton Inn Charleston - Historic District מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים חיבור לאינטרנט חוטי חינם, ממוזגים ובנוסף מצויידים במקרר ופינת קפה ותה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה ייחודית. בסמוך למלון תמצאו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Cathedral of St. Luke and St. Paul, ספריית מחוז צ'רלסטון וComing Street Cemetery וכעשרים דקות של הליכה אל האקווריום של דרום קרוליינה וCollege of Charleston School of Business and Economics. המרחק של נמל התעופה של צ'רלסטון מן המלון הוא רק 20 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, אח

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1224 ביקורות אורחים
מתוך 63 ביקורות על הבריכה, 60 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
225 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 212 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
27 מהאורחים התייחסו בביקורתם למיטות המלון, 25 אמרו שהן היו מאד נקיות
מצאנו 36 ביקורות שאמרו שאפשרויות הקניות בסביבה היו טובות, ורק 1 אמרו שהאפשרויות היו מצומצמות
מתוך 152 ביקורות על נקיון החדרים, 151 אמרו שהם היו מצוחצחים
33 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 28 ציינו כמה היא הייתה נוחה

Barksdale House Inn

27 George Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

ממוקם במרכז העיר ורק הליכה קצרה לCollege of Charleston School of Business and Economics, הbed and breakfast מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי.

Barksdale House Inn מציע חדרים נוחים, קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ושירות הזמנת כרטיסים. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בBarksdale House Inn תמצאו 14 חדרים גדולים ונוחים. כמו כן החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגהץ.

הbed and breakfast מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית אשר ניתן לקבלה בחדר על פי בקשה.

במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של צ'רלסטון, כמו למשל מוזיאון הילדים של תחתית המדינה, ספריית מחוז צ'רלסטון ומוזיאון צ'רלסטון. המרחק אל מוזיאון הקונפדרציה ומוזיאון האמנות גיבס הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 20 דקות נהיגה מן ה-bed and breakfast נמצא נמל התעופה של צ'רלסטון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 271 ביקורות אורחים
מתוך 23 ביקורות על החניה, 23 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
56 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 51 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
30 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 24 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 19 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
28 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 21 חשבו שהמחיר היה הוגן
96 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 93 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

The Society House

292 King Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

המיקום המרכזי של The Society House יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של צ'רלסטון כמו למשל מוזיאון הילדים של תחתית המדינה, קתדרלת סנט ג'ון הבפטיסט וספריית מחוז צ'רלסטון אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. עם מרחק הליכה קצר אל College of Charleston School of Business and Economics, במלון תמצאו חדרים נוחים, טלוויזיה עם מסך שטוח ואיטרנט אלחוטי עלך חשבון הבית.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים מטבחון, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מאובזרים במקרר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בThe Society House יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון יש מבחר רחב של מקומות בילוי.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של צ'רלסטון, כמו למשל מוזיאון צ'רלסטון שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. המרחק של נמל התעופה של צ'רלסטון מן המלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 75 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 9 אמרו שהן היו די טובות
33 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 31 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמקלחת הייתה מלוכלכת, רק 2 חשבו שהיא נקייה
מתוך 10 ביקורות על מסעדת המלון, 9 המליצו לאכול בה
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Town and Country Inn Charleston

2008 Savannah Highway, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

Town and Country Inn Charleston מציע מרכז עסקים, מעלית ובריכה. בTown and Country Inn Charleston ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לשרותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

בTown and Country Inn Charleston תמצאו 114 חדרים גדולים ומודרנים. הם מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

בTown and Country Inn Charleston יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון יש מבחר רחב של מקומות בילוי. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל General William B. Westmoreland Bridge ופחות מעשר דקות נסיעה אל מרכז הכנסים צ'רלסטון, צ'רלסטאון לאנדינג וAshley Plaza Mall. המרחק של נמל התעופה של צ'רלסטון מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אולם נשפים, חלל לתצוגות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 279 ביקורות אורחים
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 11 ביקורות על המקלחת, 9 אמרו שהיא הייתה נקייה
33 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 32 אמרו שהם היו מאוד נקיים
22 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 18 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 10 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 47 ביקורות על הצוות, 42 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Holiday Inn Express Charleston

1943 Savannah Highway, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

בHoliday Inn Express Charleston תמצאו 80 חדרים ובנוסף בריכה ומועדון כושר. במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. לנוחיות האורחים, בHoliday Inn Express Charleston שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בHoliday Inn Express Charleston תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כבלים / לוויין וכספת. החדרים גדולים וממוזגים ומכילים מכונת קפה, פינת קפה ותה ומקרר. בנוסף תוכלו להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

בהמלון תמצאו מסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל במהלך ביקורכם. בופה חם לארוחת בוקר מוגש מידי יום באולם ארוחת הבוקר של המלון. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. ההיכל דרייטון צ'רלסטון, צ'רלסטאון לאנדינג וLowndes Grove נמצאים כ- 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 538 ביקורות אורחים
מתוך 101 ביקורות על נקיון החדרים, 100 אמרו שהם היו מצוחצחים
86 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 84 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
118 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 114 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 12 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות
38 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 35 חשבו שהמחיר היה הוגן
10 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 8 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Holiday Inn Express Downtown - Ashley River

250 Spring Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

חופשה בBEST WESTERN Plus Charleston Downtown Hotel מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים גדולים המשקיפים לנוף הפנורמי של הנהר, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר צ'רלסטון.

BEST WESTERN Plus Charleston Downtown Hotel מציע בריכה, מעלית וקונסיירז'. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. מתקנים נוספים של המלון כוללים הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים וניקוי יבש.

החדרים הנוחים בBEST WESTERN Plus Charleston Downtown Hotel כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מרווחים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

התעוררו לבופה עשיר לארוחת הבוקר לפני שאתם מתחילים יום של חוויות בצ'רלסטון.

נמל התעופה של צ'רלסטון ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Coming Street Cemetery, Cathedral of St. Luke and St. Paul ופארק בריטלבנק נמצאים במרחק הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 387 ביקורות אורחים
מצאנו 19 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות
מתוך 119 ביקורות על נקיון החדרים, 111 אמרו שהם היו מצוחצחים
73 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 57 חשבו שהמחיר היה הוגן
41 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 30 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 146 ביקורות על הצוות, 134 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

SpringHill Suites Charleston Downtown/Riverview

98 Ripley Point Drive, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

בSpringHill Suites Charleston Downtown/Riverview תמצאו 123 חדרים ובנוסף מגרשי טניס ובריכה. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המודרני והמיקצועי. מרכז העסקים של המלון פתוח 24 שעות ביממה.

בחדרים הגדולים ונוחים של SpringHill Suites Charleston Downtown/Riverview תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. כל החדרים ממוזגים וכוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וכספת. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים בזמן שהייתכם.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בצ'רלסטון.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את המצודה, מוזיאון הילדים של תחתית המדינה וקתדרלת סנט ג'ון הבפטיסט.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 627 ביקורות אורחים
73 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 71 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 48 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 31 ביקורות על המיטות, 25 אמרו שהן היו נוחות
82 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 80 מצאו אותו מסייע ומנומס
27 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 26 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 13 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה

Courtyard by Marriott Charleston Waterfront

35 Lockwood Drive, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

נופים מרהיבים של הנהר נשקפים מן הטראסה של Courtyard by Marriott Charleston Waterfront. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר צ'רלסטון.

Courtyard by Marriott Charleston Waterfront עבר שיפוץ לא מזמן ומכיל בריכה, מעלית וקונסיירז'. בנוסף תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס ומרכז עסקים. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות, כספומט ומספרה בתוך שטח המלון.

בCourtyard by Marriott Charleston Waterfront תמצאו 178 חדרים גדולים ומודרנים. בנוסף החדרים מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, מכונת קפה ופינת קפה ותה.

בבר של Courtyard by Marriott Charleston Waterfront תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים מוזמנים ליהנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Cathedral of St. Luke and St. Paul ופחות מעשר דקות נסיעה אל המצודה, מוזיאון הילדים של תחתית המדינה וComing Street Cemetery. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר פארק בריטלבנק ומוזיאון צ'רלסטון במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, פעילויות ימיות, שייט בקייאק, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 464 ביקורות אורחים
מתוך 42 ביקורות על המרפסת, 38 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
5 אורחים ציינו את הנוף לנהר בביקורתם, 5 אמרו שהוא היה נקודת השיא בשהייה שלהם
78 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 74 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 85 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 23 ביקורות על החניה, 18 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
65 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 52 חשבו שהמחיר היה הוגן

Residence Inn Charleston Downtown/Riverview

90 Ripley Point Drive, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

Residence Inn Charleston Downtown/Riverview מציע מעלית, חדר/י ישיבות ובריכה. בResidence Inn Charleston Downtown/Riverview פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אורחים שמגיעים עם לפטופ מוזמנים לנצל את האינטרנט האל חוטי
שהמלון מספק בחינם להנאת כלל אורחיו.

בחדרים הגדולים ונוחים של Residence Inn Charleston Downtown/Riverview תיהנו ממטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל גם פינת קפה ותה, כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, המלון מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר.

נמל התעופה של צ'רלסטון נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. קתדרלת סנט ג'ון הבפטיסט, מוזיאון הילדים של תחתית המדינה והמצודה נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, אמבט ספא / ג'קוזי, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 456 ביקורות אורחים
מתוך 29 ביקורות על הבריכה, 28 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
9 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 8 אהבו אותו
94 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 89 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 62 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 7 ביקורות על האמבטיות, 7 אמרו שהן היו גדולות ושהן עבדו בסדר
43 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 36 חשבו שהמחיר היה הוגן

Courtyard by Marriott Charleston Historic District

125 Calhoun Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

נמצא במרחק של מספר דקות מבית ג'וזף מניגו וTheatre 99, המלון מציע חדרים ברמת 3 כוכבים, בריכה מחוממת ומסעדה. מספר דקות הליכה יביאו אתכם אל Marion Square והחדרים הממוזגים מציעים אינטרנט אלחוטי חינם.

Courtyard by Marriott Charleston Historic District מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בCourtyard by Marriott Charleston Historic District פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים ניקוי יבש, מרכז עסקים ושירותי כביסה.

בחדרים המודרנים וגדולים של Courtyard by Marriott Charleston Historic District תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר פינת קפה ותה, מקרר ומכונת קפה. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של Courtyard by Marriott Charleston Historic District תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

הCourtyard by Marriott Charleston Historic District ממוקם בסמוך לMarket Hall and Sheds, חל קדוש בית אלוהים וCollege of Charleston. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1104 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את העיצוב, 9 ציינו כמה הוא היה מודרני
127 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 114 ימליצו עליה
מתוך 19 ביקורות, 14 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
מתוך 432 ביקורות על המיקום של המלון, 408 אמרו שהוא במיקום נוח
19 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 18 ציינו שהוא היה חינם
257 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 242 מצאו אותו מסייע ומנומס

Econo Lodge Charleston

בחדרים המרווחים של Econo Lodge Charleston תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין ומקרר. תמצאו בהם מיקרוגל, מגהץ ומכונת קפה. לרשותכם חדרים ללא עישון.

התעוררו לארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בצ'רלסטון. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל General William B. Westmoreland Bridge ופחות מעשר דקות נסיעה אל Ashley Plaza Mall, מרכז הכנסים צ'רלסטון וCitadel Mall. מוזיאון הילדים של תחתית המדינה והמצודה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מEcono Lodge Charleston.

כללי

מסעדה, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מיטת תינוק

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
8 מהאורחים התייחסו בביקורתם למיטות המלון, 5 אמרו שהן היו מאד נקיות
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 2 אמרו שהיא הייתה לא נקייה או קטנה מדי

Hampton Inn Charleston - Daniel Island

160 Fairchild Street, צ'רלסטון, דרום קרוליינה, ארצות הברית

בHampton Inn Charleston - Daniel Island תמצאו 128 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה (בעונה). הסעות אל/משדה התעופה וניקוי יבש - זמינים לפי בקשה. כמו כן, תמצאו בHampton Inn Charleston - Daniel Island מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות.

החדרים הגדולים בהמלון מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה וכספת. החדרים מכילים מטבח המצויד במקרר, מיקרוגל ומכונת קפה. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בHampton Inn Charleston - Daniel Island יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מידי בוקר בחדר האוכל של המלון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל James B. Edwards Bridge ופחות מעשר דקות נסיעה אל Don N. Holt Bridge. מרכז הכנסים צ'רלסטון, מוזיאון הילדים של תחתית המדינה והמצודה נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, טרקלין

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 133 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 25 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 32 ביקורות על הצוות, 29 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
45 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 39 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
11 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות



hotels-seeker.com , צ'רלסטון בתי מלון, צ'רלסטון, מלונות בצ'רלסטון, צ'רלסטון דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בצ'רלסטון, צ'רלסטון - ביקורות אורחים , צ'רלסטון - תמונות של בתי מלון

צ'רלסטון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Charleston_1.htm
דרום קרוליינה, ארצות הברית: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_States.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

קנייה ומכירה של הזמנות למלונות שאינן ברות החזר

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

יעוץ ותכנון טיולים באירופה, ארצות הברית, תאילנד, אוסטרליה וקוסטה ריקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה