יום שישי, 29 במרץ 2013

רשימת מלונות, צימרים מומלצים ב-הונולולו, הוואי, ארצות הברית

הונולולו, הוואי, ארצות הברית

הונולולו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 109 מלונות בהונולולו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 5

Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort

2005 Kalia Road , Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort הוא מלון הממוקם בלב Waikiki ורק מרחק של טיול קצר מ-מבצר דה-רוסי is. הוא מציע בריכה ומרכז בריאות וספא.

בHilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort תמצאו 2860 חדרים ובנוסף מגלשות מים ומועדון כושר. בנוסף תמצאו מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. מתקני הפנאי של Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort כוללים שיט בקיאק, שנורקלינג וגלישה.

החדרים הממוזגים של המלון הינם מודרנים וגדולים. בכל חדר תמצאו פינת קפה אשר בעזרתה תוכלו ליהנות מכוס קפה או תה בשקט ובשלווה. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

מידי בוקר מוגש בHilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort מזנון ארוחת בוקר מפנק ואפשר גם להזמין את ארוחת הבוקר לחדר. בבר של המלון תוכלו להירגע עם כוסית וליהנות מאווירה ידידותית ושקטה. יש מספר מסעדות ובתי קפה במרחק של חמש דקות הליכה.

המלון נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מבחר רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים Ala Wai Canal, המרכז המסחרי רויאל הוואיאן ומרכז הכנסים של הוואי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, מועדון ילדים, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, גלישה, שייט בקייאק, טרקלין, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, אולם נשפים, חלל לתצוגות, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8874 ביקורות אורחים
מתוך 147 ביקורות על תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 99 אמרו שהוא היה מהיר
411 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 393 אמרו שהן היו די טובות
1033 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 929 אהבו אותו
מצאנו 29 ביקורות שאמרו שהנוף לחוף הים היה מהמם
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שיכולת דיבור השפה של הצוות הייתה מעולה
445 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 378 ימליצו לאכול בה

Sheraton Princess Kaiulani

120 Kaiulani Ave, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון האלגנטי ממוקם בWaikiki, מרחק של הליכה קצרה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר הונולולו.

המלון מציע מועדון כושר, בריכה ודרייבינג ריינג' (גולף) להנאת האורחים בשעות הפנאי. במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בהונולולו ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Sheraton Princess Kaiulani מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. האורחים יהנו ממקלחת ומוצרי טיפוח מפנקים בחדרי האמבטיה.

בSheraton Princess Kaiulani יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מגוון רחב של מסעדות פופולריות. בSheraton Princess Kaiulani תיהנו מבופה לארוחת בוקר בכל יום.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. גן החיות של הונולולו, האקווריום של וואיקיקי ומבצר דה-רוסי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, גינה, מגרש גולף (באזור), גישה ישירה לחוף, טרקלין, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 3432 ביקורות אורחים
79 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 74 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
מצאנו 1081 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 201 ביקורות על הבריכה, 183 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
55 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 45 ציינו כמה היא הייתה נוחה
318 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 266 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 503 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Ambassador Hotel Waikiki

2040 Kuhio Avenue, הונולולו, הוואי, ארצות הברית

המלון הגדול ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל Waikiki Shopping Plaza, Royal Hawaiian Center וחוף וואיקיקי. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר הונולולו.

Ambassador Hotel Waikiki מציע בריכה, מעלית ומרכז עסקים. בנוסף, המלון מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושרות ניקוי חדרים מידי יום. בתוך שטח המלון יש גם חנות מזכרות/מתנות ומיני מרקט.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של האוקיינוס ומציעים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. הם כוללים חיבור לאינטרנט חוטי חינם, ממוזגים ובנוסף מצויידים בכספת ומקרר. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה. בשכנות למלון יש מגוון רחב של מסעדות פופולריות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל מרכז אלא מואנה ופחות מעשר דקות נסיעה אל Ala Wai Golf Course. המרחק מDillingham Airfield (HDH) הוא רק 60 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1972 ביקורות אורחים
49 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 36 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 7 ביקורות שבהן נאמר שהמקלחת הייתה מלוכלכת, ואילו 10 ביקורות אמרו שהיא הייתה נקייה
מתוך 140 ביקורות על נקיון החדרים, 132 אמרו שהם היו מצוחצחים
120 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 108 חשבו שהמחיר היה הוגן
228 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 208 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהחניה הייתה נוחה, ורק 6 אמרו שהיא לא הייתה

Sheraton Waikiki

2255 Kalakaua Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון ממוקם בWaikiki, רק מספר דקות הליכה ממבצר דה-רוסי. ישנם מרכז ספא ומועדון כושר.

בSheraton Waikiki תמצאו 1636 חדרים ובנוסף מגלשות מים ובריכה. חדר הכושר מצוייד במכשירי כושר לפעילות אירובית. אינטרנט אל חוטיעל חשבון הבית מוצע לכלל האורחים.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Sheraton Waikiki מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. הם מכילים פינת קפה ותה, מקרר ונגן די וי די. חדרי האמבטיה מכילים מראת איפור מוארת וכמו כן מוצרי טיפוח מפנקים ומקלחת.

תוכלו להנות ממאכלים מהמטבח הגורמה במסעדה הנפלאה של המלון ולסיים עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. מזנון בופה עשיר מוגש מידי בוקר ומספק לכם התחלה נהדרת ליום חדש. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן ורק 5 דקות נסיעה אל גן החיות של הונולולו. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו מן המלון הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מועדון ילדים, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 4126 ביקורות אורחים
634 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 567 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
99 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 89 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 123 ביקורות שאמרו שהנוף לים היה יפהפה 5 לא הסכימו עם זה
מתוך 156 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 147 אמרו שהן היו מאוד טובות
50 אורחים ציינו בביקורתם את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 35 אמרו שהוא היה מהיר
22 אורחים ציינו את חדר הכושר בביקורתם, 17 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב

Aqua Aloha Surf Waikiki

444 Kanekapolei Street, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון ממוקם בWaikiki, אזור פופולרי בקרב תיירים ובקרבת מקום להמרכז המסחרי רויאל הוואיאן. המלון מציע בריכת שחיה וחדרים עם חדר אמבטיה צמוד, טלויזיה עם לווין ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Aqua Aloha Surf Waikiki מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, ניקוי יבש ומרכז עסקים. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיות האורחים, בAqua Aloha Surf Waikiki שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בAqua Aloha Surf Waikiki תמצאו 202 חדרים גדולים ומודרנים. כל חדר כולל בין השאר כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ופינת קפה ותה. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

בAqua Aloha Surf Waikiki יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל פארק קפיולאני ופחות מעשר דקות נסיעה אל מרכז סטן שריף ואצטדיון לס מוראקאמי. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל גן החיות של הונולולו והאקווריום של וואיקיקי.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, כדורעף, גלישה, שייט בקייאק, כדורגל וכדורעף חופים, טיפולי פנים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2946 ביקורות אורחים
מצאנו 34 ביקורות שאמרו שחיבור האינטרנט היה די מהיר
מתוך 355 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 267 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
590 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 519 אמרו שהם היו קטנים
67 האורחים הזכירו את המקלחת בחוות הדעת שלהם, 31 ציינו שהיא לא נקייה או קטנה מדי ו-36 לא הסכימו
מצאנו 52 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות
461 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 397 חשבו שהמחיר היה הוגן

The Modern Honolulu

1775 Ala Moana Boulevard , הונולולו, הוואי, ארצות הברית

בThe Modern Honolulu תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומכון יופי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומוצרי טיפוח מפנקים.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז' עבור האורחים. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו שירותי בייביסיטר. לנוחיות האורחים, הThe Modern Honolulu נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המרווחים של המלון מציעים מקרר, מגהץ וכספת. כל חדר מצוייד בטלפון ווילונות אטומים לאור. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של The Modern Honolulu מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Ala Wai Small Boat Harbor ומרכז הכנסים של הוואי וכעשרים דקות של הליכה אל מג'יק איילנד, מרכז אלא מואנה ופארק החוף אלא מואנה. במרחק הליכה קצר נמצאים גם חוף וואיקיקי וWaikiki Shopping Plaza. המרחק מHonolulu International Airport (HNL) הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בר לצד הבריכה, בית קפה, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, גינה, אופנוע ים, פעילויות ימיות, גלישה, מסאז', ספא ומכון בריאות, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, אולם נשפים, חלל לתצוגות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1274 ביקורות אורחים
מצאנו 119 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 8 חשבו שהוא היה מיושן
מתוך 16 ביקורות על האווירה במלון, 16 אורחים אמרו שהוא היה עכשווי
162 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 146 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
42 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 42 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
מצאנו 45 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 14 ביקורות על חדר הכושר, 9 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב

Pacific Beach Hotel

2490 Kalakaua Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון ממוקם בWaikiki, במרחק הליכה קצר המרכז המסחרי רויאל הוואיאן וגן החיות של הונולולו. ישנם מועדון ספא ומכשירי כושר.

בPacific Beach Hotel תמצאו 837 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה. בנוסף לסאונה וג'קוזי תמצאו גם מעלית. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות, מרכז קניות וסלון יופי בתוך שטח המלון.

ממוקם מול חוף הים, המלון מציע חדרים גדולים עם מכונת קפה, מקרר, פינת קפה ותה ובנוסף תמצאו בחדרים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים מגהץ, טלפון ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Pacific Beach Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים מוזמנים ליהנות ממזנון בופה קר לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים האקווריום של וואיקיקי, Waikiki Natatorium War Memorial ומבצר דה-רוסי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש גולף (באזור), גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, גלישה, טרקלין, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי, טיפולי פנים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2454 ביקורות אורחים
מצאנו 84 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
מתוך 118 ביקורות על הנוף לים, 111 אמרו שהוא היה יפהפה
190 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 179 ימליצו לאכול בה
386 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 348 אהבו אותו
מצאנו 696 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 37 ביקורות, 32 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע

Moana Surfrider, A Westin Resort & Spa

2365 Kalakaua Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

יושב במרחק של חמש דקות מRoyal Hawaiian Center, חוף וואיקיקי וWaikiki Shopping Plaza, כפר הנופש מציע חדרים ברמת 4 כוכבים, בריכה ומסעדה. כפר הנופש מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם מיני בר, מכונת קפה וטלוויזיה עם מסך שטוח.

Moana Surfrider, A Westin Resort & Spa מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, סאונה וקונסיירז'. בכפר נופש יש ניקוי יבש, שירותי כביסה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. כפר הנופש מכיל מרכז קניות, כספומט וחנות מזכרות/מתנות.

החדרים בכפר נופש חודשו בשנת 2004 והם מכילים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וכספת ובנוסף מיטות עם מזרנים עם ריפוד עליון. הם ממוזגים, מעוצבים עם ריהוט מודרני, ומצויידים בטלפון, מקרר ומגהץ. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Moana Surfrider, A Westin Resort & Spa תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום בחדר האוכל של כפר הנופש. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

Moana Surfrider, A Westin Resort & Spa נמצא באופן מושלם באזור הפופולרי Waikiki. ונסיעה קלה מכפר הנופש תביא אתכם אל Ala Wai Golf Course.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, גינה, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, גלישה, טרקלין, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2631 ביקורות אורחים
55 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 52 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
52 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 46 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
5 ביקורות אמרו שהמלון מעוצב באופן קלאסי
מתוך 26 ביקורות על חדר האמבטיה, 23 אמרו שהוא היה קטן מדי
174 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 158 אהבו אותו
45 אורחים ציינו את הנוף לים בביקורתם, 43 אמרו שהוא היה יפהפה

Queen Kapiolani Hotel

150 Kapahulu Avenue, הונולולו, הוואי, ארצות הברית

המלון הממוקם מול חוף הים מציע בריכה, טראסה בגג ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Queen Kapiolani Hotel מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. במלון תמצאו ניקוי יבש, מכבסה ושירותי כביסה. לנוחיות האורחים, בQueen Kapiolani Hotel שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המודרנים בQueen Kapiolani Hotel כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. החדרים מאובזרים בכספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

בנוסף פועלים בQueen Kapiolani Hotel מסעדה ובר. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל גן החיות של הונולולו והאקווריום של וואיקיקי, בעוד פארק קפיולאני, המרכז המסחרי רויאל הוואיאן וWaikiki Natatorium War Memorial במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. מרכז הונולולו נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, אופניים, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2428 ביקורות אורחים
מצאנו 21 ביקורות שבהן נאמר שהמקלחת הייתה מלוכלכת, ואילו 31 ביקורות אמרו שהיא הייתה נקייה
מתוך 71 ביקורות על המיטות, 48 אמרו שהן היו נקיות מאוד
335 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 219 אמרו שהם היו קטנים
345 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 294 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 922 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 53 ביקורות על החניה, 35 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה

Polynesian Hostel Beach Club Honolulu

2584 Lemon Road, הונולולו, הוואי, ארצות הברית

האכסניה הנוחה ממוקמת ברחוב מרכזי ופופולרי והיא במרחק הליכה קצר אל גן החיות של הונולולו והאקווריום של וואיקיקי.

Polynesian Hostel Beach Club Honolulu מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, מכבסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום מגרש כדורגל ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרניים של Polynesian Hostel Beach Club Honolulu מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

המסעדה של Polynesian Hostel Beach Club Honolulu מציעה תפריט פולינזי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן האכסניה. ואם תעדיפו לאכול מחוץ לאכסניה, תוכלו לבחור מתוך מגוון המסעדות הגדול שבאזור.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. הPolynesian Hostel Beach Club Honolulu נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן, Waikiki Natatorium War Memorial ופארק קפיולאני.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, סמוך לחוף הים, פעילויות ימיות, שייט בקייאק, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Ohana Waikiki West

2330 Kuhio Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון המודרני ממוקם בWaikiki, הליכה מהירה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר הונולולו.

Ohana Waikiki West מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה, כבלים / לוויין ואינטרנט אל-חוטי בחינם. מלבד בריכה, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית, המלון מציע גם דרייבינג ריינג' (גולף) ומועדון כושר. לנוחיות האורחים, בOhana Waikiki West שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מצויידים בכספת, פינת קפה ותה, מטבחון ומשקיפים על הנוף המדהים של העיר. החדרים מכילים מטבח המצויד במכונת קפה, מיקרוגל ומקרר. החדרים הממוזגים כוללים וילונות אטומים לאור, טלפון ומגהץ.

בבר של Ohana Waikiki West תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. האקווריום של וואיקיקי וגן החיות של הונולולו נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, המרת מט"ח, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2316 ביקורות אורחים
מצאנו 20 ביקורות שבהן נאמר שהמקלחת הייתה מלוכלכת, ואילו 23 ביקורות אמרו שהיא הייתה נקייה
מתוך 37 ביקורות על הבר, 31 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
179 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 160 חשבו שהמחיר היה הוגן
495 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 478 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 152 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 26 ביקורות על המיטות, 17 אמרו שהן היו נקיות מאוד

Aqua Waikiki Wave

2299 Kuhio Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון נמצא בWaikiki, מספר דקות אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן. בAqua Waikiki Wave תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

Aqua Waikiki Wave מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, שירותי כביסה ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות, מועדון כושר ואבטחה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בהונולולו ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Aqua Waikiki Wave מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. כמו כן, יש בחדרים פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ונגן די וי די. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

הבר של Aqua Waikiki Wave מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה המודרנית תיהנו מתפריט קנטונזי והונג קונגי. בשכנות למלון יש מגוון רחב של מקומות בילוי. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. גן החיות של הונולולו, מבצר דה-רוסי ומרכז הכנסים של הוואי נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 3965 ביקורות אורחים
66 האורחים הזכירו את החניון בחוות הדעת שלהם, 41 הרגישו שהוא לא היה נוח ו-25 אמרו שכן
מצאנו 148 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 192 ביקורות על המיטות, 169 אמרו שהן היו נוחות
307 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 277 חשבו שהמחיר היה הוגן
873 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 838 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 551 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Waikiki Parc Hotel

2233 Helumoa Road , Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

נמצא במרחק של מספר דקות מחוף וואיקיקי, Waikiki Shopping Plaza וRoyal Hawaiian Center, המלון מציע חדרים ברמת 4 כוכבים, בריכה ומסעדה. המלון מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם טלוויזיה עם מסך שטוח, מכונת קפה ווילונות אטומים לאור.

הוא מציע שירותי בייביסיטר, קונסיירז', המרת מטבע זר ורק מספר צעדים אל חוף הים. כמו כן תמצאו במלון מעלית, מרכז עסקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. מתקני הפנאי של Waikiki Parc Hotel כוללים גלישה, שיט בקנו ושנורקלינג.

בWaikiki Parc Hotel תמצאו 297 חדרים נוחים וגדולים. בנוסף החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, כספת ופינת קפה ותה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Waikiki Parc Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות ממבחר הברים, המסעדות ובתי הקפה בWaikiki.

במלון תמצאו חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Ala Wai Golf Course ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, גינה, מגרש גולף (באזור), גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, גלישה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2002 ביקורות אורחים
מתוך 7 ביקורות על האווירה במלון, 7 אורחים אמרו שהוא היה עכשווי
72 אורחים ציינו את הנוף לים בביקורתם, 62 אמרו שהוא היה יפהפה
מתוך 75 ביקורות על נוחות החדרים, 68 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן
מתוך 26 ביקורות על החניה, 20 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
298 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 280 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hilton Waikiki Beach

2500 Kuhio Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

ממוקם בWaikiki, המלון (המדורג 4 כוכבים) הינו רק מרחק הליכה קצר אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן.

המלון מציע בריכה, מועדון כושר ודרייבינג ריינג' (גולף) להנאת האורחים בשעות הפנאי. אנשי המלון הפתוחים והנמרצים, זמינים מסביב לשעון. בנוסף, יש בHilton Waikiki Beach מעלית, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וקונסיירז'.

בחדרים המודרנים ואלגנטיים של Hilton Waikiki Beach תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. מערכת הבידור בחדרים מבטיחה הנאה לקטנים ולגדולים כאחד עם משחקי הוידאו הזמינים דרך עמדת הקבלה. האורחים יהנו מחלוקי רחצה, מקלחת ומוצרי טיפוח מפנקים בחדרי האמבטיה.

המסעדה של Hilton Waikiki Beach מגישה תפריט אמריקאי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בבר תמצאו מגון רחב של משקאות איכותיים. ארוחת בוקר מוגשת מידי בוקר ובנוסף ישנה אפשרות לקבל את הארוחה לחדר.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. גן החיות של הונולולו, מבצר דה-רוסי והאקווריום של וואיקיקי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, גישה ישירה לחוף, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 3224 ביקורות אורחים
מתוך 32 ביקורות על הנוף להרים מהמלון, 30 אמרו שהוא היה עוצר נשימה
52 אורחים ציינו בביקורתם את העיצוב, 51 ציינו כמה הוא היה מודרני
99 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 95 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
מצאנו 19 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
מתוך 63 ביקורות על הבר, 56 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
16 אורחים התייחסו בביקורתם לאמבטיה, 15 ציינו שהיא הייתה נקייה ושהיא עבדה בסדר

Seaside Hotel Waikiki

342 Seaside Ave, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

ממוקם במרכז Waikiki, המלון נמצא במרחק של שתי דקות מWaikiki Shopping Plaza, חוף וואיקיקי וRoyal Hawaiian Center. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר הונולולו.

Seaside Hotel Waikiki מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. בSeaside Hotel Waikiki ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים אחסון מזוודות, שירותי כביסה וניקוי יבש.

החדרים משקיפים על הנופים הפנורמיים של האוקיינוס והעיר ומציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , חדר אמבטיה פרטי ומקרר. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בSeaside Hotel Waikiki יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון תמצאו מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מבחר רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. Fort DeRussy Military Reservation ומרכז הכנסים של הוואי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), פעילויות ימיות, דיג, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1227 ביקורות אורחים
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 10 ביקורות על האינטרנט, 10 אמרו שהוא היה חינם
32 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 31 מצאו אותו מסייע ומנומס
39 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 39 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hyatt Place Waikiki Beach

175 Paoakalani Ave , Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

ממוקם בWaikiki, המלון (המדורג 4 כוכבים) הינו רק 10 דקות הליכה אל גן החיות של הונולולו. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה פלזמה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

Hyatt Place Waikiki Beach מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מעלית וקונסיירז'. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיות האורחים, בHyatt Place Waikiki Beach שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בHyatt Place Waikiki Beach תמצאו 451 חדרים מודרנים וגדולים. הם כוללים כספת, כבלים / לוויין ומטבחון. חדר האמבטיה כולל מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקלחת.

בHyatt Place Waikiki Beach יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בסמוך למלון תמצאו מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. ובכל בוקר הינכם מוזמנים ליהנות מבופה מפואר ועשיר.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל פארק קפיולאני, המרכז המסחרי רויאל הוואיאן והאקווריום של וואיקיקי וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל מבצר דה-רוסי.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 908 ביקורות אורחים
מצאנו 21 ביקורות שבהן נאמר שהמקלחת הייתה מלוכלכת, ואילו 14 ביקורות אמרו שהיא הייתה נקייה
239 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 202 חשבו שהמחיר היה הוגן
37 אורחים סקרו את החניון 16 ומצאו שהוא לא נוח , אך 21לא הסכימו עם זה
29 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 22 אמרו שהן היו קטנות מדי
מצאנו 169 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 528 ביקורות על המיקום של המלון, 505 אמרו שהוא במיקום נוח

Maile Sky Court

2058 Kuhio Avenue, הונולולו, הוואי, ארצות הברית

המלון מציע 596 חדרים מרווחים המשקיפים על האוקיינוס והעיר. הוא מציע ג'קוזי ובריכת שחיה.

Maile Sky Court מציע מכון יופי, מעלית וסאונה. בנוסף, המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיות האורחים, הMaile Sky Court נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בMaile Sky Court תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בכבלים / לוויין ומטבחון. בנוסף החדרים מאובזרים בטלוויזיה, כספת ופינת קפה ותה. האמבטיה כוללת מקלחת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

בMaile Sky Court יש מסעדה ובר גדול. בשכנות למלון יש מגוון רחב של מקומות בילוי. מידי בוקר תמצאו ארוחת בוקר קונטיננטלית בחדר האוכל של המלון.

הMaile Sky Court ממוקם בסמוך למרכז הכנסים של הוואי, חוף וואיקיקי וWaikiki Shopping Plaza. Royal Hawaiian Center ממוקם במרחק 10 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בר לצד הבריכה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, ביליארד, טרקלין, ג'קוזי, סלון יופי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 3295 ביקורות אורחים
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהאמבטיות היו גדולות ושהן עבדו בסדר
מתוך 423 ביקורות על גודל החדרים, 402 אמרו שהם היו קטנים מדי
113 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 79 ציינו שהוא היה חינם
50 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 45 אמרו שהן היו קטנות מדי
355 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 304 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 60 ביקורות על הבר, 52 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה

Castle Hokele Suites Waikiki

412 Lewers St, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

כפר הנופש מציע מחירים נוחים בWaikiki, כ-10 דקות הליכה הליכה אל מבצר דה-רוסי. כפר הנופש המודרני נמצא במרחק 5 דקות הליכה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן.

Castle Hokele Suites Waikiki מציע בריכה, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. בין השאר תמצאו בכפר נופש מכבסה ושירותי כביסה. מתקני הפנאי של Castle Hokele Suites Waikiki כוללים דיג ושנורקלינג.

בCastle Hokele Suites Waikiki תמצאו 104 חדרים גדולים ונוחים. הם כוללים כספת, כבלים / לוויין ומטבחון. בהכפר נופש תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בCastle Hokele Suites Waikiki יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות לכפר נופש תמצאו מגוון רחב של מסעדות פופולריות. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת.

כפר הנופש ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל גן החיות של הונולולו ופחות מעשר דקות נסיעה אל Ala Wai Small Boat Harbor. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו מן כפר הנופש הוא רק 20 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, פעילויות ימיות, דיג, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, כספומט, שירות השכמה, שירותי כביסה, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 945 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות, ורק 12 אמרו שלא
מתוך 16 ביקורות, 16 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע
15 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 10 אמרו שהיא הייתה לא נקייה או קטנה מדי
53 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 45 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 85 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 138 ביקורות על המיקום של המלון, 126 אמרו שהוא במיקום נוח

Miramar Hotel Waikiki Honolulu

2345 Kuhio Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

נמצא בWaikiki, המלון (המדורג 3 כוכבים) הינו רק 10 דקות הליכה אל Royal Hawaiian Center, חוף וואיקיקי וWaikiki Shopping Plaza. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר הונולולו.

אורחי המלון מוזמנים לנפוש בבריכה או ליהנות מהשמש בטראסה על הגג. במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. המלון מכיל מרכז קניות וחנות מזכרות/מתנות.

החדרים המודרנים בMiramar Hotel Waikiki Honolulu מכילים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים גדולים ומכילים מכונת קפה, מגהץ ומקרר ובנוסף הם ממוזגים. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

במסעדה של Miramar Hotel Waikiki Honolulu תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הקוריאני ואמריקאי. ישנו גם בר גדול המציע מגוון של משקאות. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. המרחק של Dillingham Airfield (HDH) מן המלון הינו 60 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, חנויות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1695 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 17 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
220 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 198 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 24 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות
192 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 170 חשבו שהמחיר היה הוגן
35 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 31 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
468 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 450 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Aston Waikiki Beach Hotel

2570 Kalakaua Avenue , Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון ממוקם בWaikiki, במרחק עשר דקות הליכה האקווריום של וואיקיקי וגן החיות של הונולולו. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוחה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Aston Waikiki Beach Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מעלית וקונסיירז'. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות, כספומט ומיני מרקט בתוך שטח המלון.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Aston Waikiki Beach Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מקרר וכבלים / לוויין. הם כוללים טלפון, מגהץ ונגן תקליטורים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בAston Waikiki Beach Hotel יש מסעדה ובר נוח. בופה הכולל מאפים ומיצים פתוח מידי יום לארוחת הבוקר. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל פארק קפיולאני, Waikiki Natatorium War Memorial והמרכז המסחרי רויאל הוואיאן וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל מבצר דה-רוסי.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונת קרח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, שייט בקייאק, בריכה חיצונית, משחקי וידאו, מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7312 ביקורות אורחים
מצאנו 1029 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 352 ביקורות על הבר, 319 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
44 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לחוף הים מהמלון, 42 אמרו שהוא היה מהמם
1338 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 1228 אהבו אותו
מצאנו 87 ביקורות שאמרו שתהליך הקבלה והיציאה מהחדר היה מהיר
מתוך 112 ביקורות על המיטות, 73 אמרו שהן היו קטנות מדי

Trump International Hotel Waikiki Beach Walk

223 Saratoga Road, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון הרגוע נמצא בלב Waikiki, במרחק הליכה קצר אל מבצר דה-רוסי. הוא ממוקם במרחק עשר דקות הליכה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן.

בTrump International Hotel Waikiki Beach Walk תמצאו 462 חדרים ובנוסף מועדון כושר ובריכה. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. לנוחיות האורחים, בTrump International Hotel Waikiki Beach Walk שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המודרנים בTrump International Hotel Waikiki Beach Walk מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. החדרים אלגנטים וממוזגים ומכילים נגן די וי די, כספת וחדר אמבטיה פרטי. האורחים יהנו מאמבטיה נפרדת, חלוקי רחצה ומקלחת בחדרי האמבטיה.

בTrump International Hotel Waikiki Beach Walk יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של מקומות בילוי. בTrump International Hotel Waikiki Beach Walk תיהנו מבופה לארוחת בוקר בכל יום.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. מרכז הכנסים של הוואי, Ala Wai Canal וAla Wai Small Boat Harbor נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין, מסאז', סלון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2138 ביקורות אורחים
24 אורחים ציינו את האמבטיה בביקורתם, 22 אמרו שהיא הייתה נקייה ושהיא עבדה בסדר
מצאנו 20 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן
מתוך 23 ביקורות על חדר הכושר, 14 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
33 אורחים ציינו בביקורתם את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 28 אמרו שהוא היה מהיר
161 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 143 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 102 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה

Outrigger Waikiki on the Beach

2335 Kalakaua Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

המלון ממוקם בWaikiki, רק הליכה קצרה מחוף וואיקיקי וWaikiki Shopping Plaza. מרחק הליכה קצר יביא אתכם אל Royal Hawaiian Center והחדרים הממוזגים מציעים אינטרנט אלחוטי חינם.

נופים מרהיבים של האוקיינוס, העיר והחוף נשקפים מן הטראסה של Outrigger Waikiki on the Beach. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, מעלית ובריכה. מתקני הפנאי של Outrigger Waikiki on the Beach כוללים מסלולי הליכה וגלישה.

בOutrigger Waikiki on the Beach תמצאו 525 חדרים מודרנים ורגועים. בנוסף החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. האורחים יהנו ממראת איפור מוארת ומקלחת בחדרי האמבטיה.

בOutrigger Waikiki on the Beach יש מסעדה ובר רגוע. מידי בוקר תמצאו ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. האקווריום של וואיקיקי נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, גלישה, טרקלין, בריכה חיצונית, מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, פעילויות/השגחה על ילדים, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5879 ביקורות אורחים
75 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לעיר מהמלון, 63 אמרו שהוא היה יוצא מהכלל
685 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 644 ימליצו עליה
מצאנו 1074 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 114 לא נהנו
מתוך 234 ביקורות שציינו את מידת הרעש בחדרים, 191 אמרו שהם היו רועשים
192 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 169 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
113 אורחים ציינו את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר , 94 אמרו שהוא היה מהיר

OHANA Waikiki East Hotel

150 Kaiulani Avenue, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

ממוקם במרכז Waikiki, המלון המודרני הינו רק 10 דקות הליכה אל המרכז המסחרי רויאל הוואיאן. הוא מציע ג'קוזי ובריכה.

OHANA Waikiki East Hotel מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. בין השאר, תמצאו במלון קונסיירז', סלון יופי ומרכז עסקים.

החדרים הגדולים בOHANA Waikiki East Hotel מכילים טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בכספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בבר של OHANA Waikiki East Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר עשירה המוגשת מידי בוקר. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה הבינלאומי בהונולולו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. מרכז העיר הונולולו נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גישה ישירה לחוף, טרקלין, סלון יופי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אולם נשפים, חלל לתצוגות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1983 ביקורות אורחים
91 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 82 אמרו שהם היו קטנים
18 אורחים ציינו את חדרי האמבטיה בביקורתם, 8 אמרו שהם היו די גדולים 10 אמרו שהם היו קטנים מדי
מצאנו 77 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 60 ביקורות שציינו את מידת הרעש בחדרים, 38 אמרו שהם היו רועשים, אך 22 חשבו שהם היו שלווים ושקטים
13 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לעיר מהמלון, 13 אמרו שהוא היה יוצא מהכלל
32 אורחים ציינו את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר , 25 אמרו שהוא היה מהיר

Outrigger Reef on the Beach

2169 Kalia Road, Waikiki, הונולולו, ארצות הברית

עם נוף מרהיב של האוקיינוס, העיר והבריכה, המלון נמצא בWaikiki. הוא מציע ג'קוזי ובריכת שחיה.

נופים מרהיבים של החוף נשקפים מן הטראסה של Outrigger Reef on the Beach. בנוסף, המלון מציע מכון יופי, מעלית וקונסיירז'. לשעות הפנאי המלון מציע מרכז בריאות וספא, מספרה ועיסויים.

החדרים המודרנים בOutrigger Reef on the Beach מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בחדרים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא ללא עלות.

בבר של Outrigger Reef on the Beach תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה רגועה וגדולה. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל מבצר דה-רוסי, בעוד המרכז המסחרי רויאל הוואיאן במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Ala Wai Small Boat Harbor ומג'יק איילנד נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, גלישה, טרקלין, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי, טיפולי פנים, בריכה חיצונית, מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, מאבטח, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, חלל לתצוגות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6683 ביקורות אורחים
מתוך 979 ביקורות על מסעדת המלון, 890 המליצו לאכול בה
42 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף לעיר מהמלון, 36 אמרו שהוא היה יוצא מהכלל
698 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 603 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 201 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 383 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 368 אמרו שהן היו מאוד טובות
1173 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 1025 אהבו אותו

Ala Moana Hotel

410 Atkinson Drive, הונולולו, הוואי, ארצות הברית

נמצא במרחק של חמש דקות ממרכז הכנסים של הוואי, המלון מציע חדרים ברמת 3 כוכבים, בריכה ומסעדה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר הונולולו.

Ala Moana Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. חדר הכושר מצוייד בשקילה חינם והליכון. בנוסף, תמצאו בAla Moana Hotel שירותי כביסה, ניקוי יבש ומועדון כושר.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של ההרים והאוקיינוס ומציעים פינת קפה ותה, מקרר וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מאובזרים במגהץ, טלפון ומכונת קפה. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Ala Moana Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל מרכז אלא מואנה, בעוד Ala Wai Canal ומבצר דה-רוסי במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. מרכז הבידור וורד נמצא גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, מועדון לילה, פעילויות ימיות, שייט בקייאק, טרקלין, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2464 ביקורות אורחים
מצאנו 27 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
מתוך 175 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 168 אמרו שהן היו מאוד טובות
297 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 276 אמרו שהם היו קטנים
31 אורחים ציינו את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר , 26 אמרו שהוא היה מהיר
מצאנו 29 ביקורות שאמרו שהחניה הייתה נוחה, ורק 11 אמרו שהיא לא הייתה
מתוך 26 ביקורות על המיטות, 20 אמרו שהן היו קטנות מדי



hotels-seeker.com , הונולולו בתי מלון, הונולולו, מלונות בהונולולו, הונולולו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בהונולולו, הונולולו - ביקורות אורחים , הונולולו - תמונות של בתי מלון

הונולולו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Honolulu_1.htm
הוואי, ארצות הברית: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_States.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

קנייה ומכירה של הזמנות למלונות שאינן ברות החזר

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

יעוץ ותכנון טיולים באירופה, ארצות הברית, תאילנד, אוסטרליה וקוסטה ריקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה